söndag 27 mars 2011

10 000 visitors!!!!

Hej mina vänner! Idag har besöksantalet här på Minette & Minou passerat 10 000!!!!
Fantastiskt! För att fira det kommer jag inom kort annonsera en tävling! Priset blir ett pysselpaket med lite av varje. Mer om det inom kort alltså. Idag har jag ägnat mig åt lika delar aktivitet och vila. Har tömt min hall och skruvat ner hyllor med mera för att imorgon måla över sveriges fulaste orangebruna tapet med en dov och vacker grågrön färg. Ska bli så skönt att bli av med den randiga styggelsen och istället få en fräsch enfärgad yta att jobba med. Målade min lilla kökshall i samma gröna nyans för en tid sedan och tycker jättemycket om den. Till den hallen fick jag dessutom klar en bänk/golvhylla igår med ett sista vitt färglager. Ska sy en dyna till den i veckan och få upp lite krokar m.m. Den hallen hade tidigare en kommunalgrå "stänk-tapet" som var lika skön att bli av med som den orangebruna kommer bli. Hoppas lite ny färg och form ska bjuda in nya spännande möjligheter och energier i mitt liv. Det behöver jag.
Nu ska jag visa lite fint som jag hittade på dagens nätsurf.

Hello friends! Today the counter passed 10 000 visitors here on Minette & Minou!!! Amazing! Yay! To celebrate I will announce a little contest in a day or two. The prize will be a package of some various craft supplies. More on that shortly! Today has been a day of both rest and activity. Have emptied out one of my hallways, removing shelves and more, preparing to paint over its´ horrible orange/brown wallpaper tomorrow with a lovely grey/green color. Can´t wait to get rid of that striped abomination. Used the same green paint in my kitchen hallway and love it. That hallway got a new shelf/seating area yesterday. Stood outside in the sunshine painting it white. Will sew a cushion for it this coming week as well as put up some hooks and other things. It had a horrible spotted grey wallpaper before, that I was every bit as happy to be rid of as I will be when it comes to the orange/brown one.
I hope some new colors and shapes will invite some new and exciting opportunities and energies into my life. I need it! Now let´s move on to some pretty things I came across on todays browse:


First some lovely pillows from Finnish shop Syko:





Felted lovelies from Bossy´s Feltworks:





Dragons & Beasties make some supercute dragons from polymer clay! As a Feng Shui advocate I love dragons. They are good luck charms in all forms:





Have the best Sunday night and a great start of a new week. Watch out for the upcoming contest! Hugs, Lina

2 kommentarer:

  1. Hei, I found you in and Etsy Talent Hunt Thread, you have such a sweet blog, which I am now following. You are welcome to drop by mine too: http://blog.kanelstrand.com/

    SvaraRadera
  2. I hopped over from Gingermelon's blog...now I have to hop to Bossy's Feltworks....and so it goes..... along with all the hours of my day....hahahhah

    SvaraRadera