söndag 11 april 2010

Lugnare igen!

Nästan en vecka sen sist! Får bli skärpning på bloggområdet! Har haft en rätt intensiv påskvecka med mycket familjeumgänge varvat med diverse annat. Har också varit ovanligt trött och hängig med magont och huvudvärk bland annat. Nu känner jag en förkylning lura i bakgrunden (flera i familjen har varit sjuka under veckan) men hoppas kunna hålla den stången i alla fall nån dag till då jag ska till Borgholm imorgon och göra en massa ärenden. Nämnde i förra inlägget att jag haft datakrångel. Krånglet har fortsatt, men fick sin förklaring då jag av en slump bestämde mig för att uppdatera min browser (använder Opera). Det löste allt! Hade problem med att ladda vissa sidor, bland annat Etsy, som ju är en stor inspirationskälla för mig. Nu funkar det igen och här kommer något av allt fint jag ramlat på senaste tiden.

Snygga och stilrena, virkade tofflor från Francine Toukou:




Fina vändbara hårband från My Silly Monkey And Me:





Fodral till färgkritorna från Pink Gasoline:



Gosig elefant från Ella Bella May:



Den här lite udda killen heter "Franken Boy" och finns hos Simply Hibiscus:



Ett gäng dinosaurier från KuDum:



Två söta "Winkies" från Viola Studio:



Där hittade jag även denna fina "Sunshine Doll Boutique"...:



...och dessa "Sunshine Dolls"..:



...och ett par banditer!:



Turkos keramikbil med passgerare från Davila Serra:



Därifrån kommer också den coola Barcelona-taxin!:



Ska komma i säng lite tidigare än jag brukar ikväll, tänkte jag. Ska som sagt till stan imorgon och vill få sova ut. Hoppas alla mår bra och att ni inte glömt bort mig medan jag varit lite frånvarande! Kramar, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar