torsdag 13 maj 2010

Färg och form

Regn....regn....regn.... 23 millimeter bara idag! Suck! I morse regnade det som det brukar göra i filmer, så där överdrivet ni vet? Jag brukar tänka att "så där regnar det ju aldrig i verkligheten". Jag ger mig! Idag regnade det så! Hoppas det vänder snart! Vill vara ute i trädgården! Har varit inne hela dagen (förutom en hundpromenad eller två) och kände att jag måste inspirera mig med lite färg och form. Här kommer dagens tips!

Hittade världens gulligaste brosch på Dina Fragola:



Där finns också dessa halsband i samma stil:




Hos PS It´s In The Details finns fjärilar i återvunnet papper:



Där finns också andra fina pappersvaror:






Fina virkade hundar finns hos Ann Doll:




Hos Kate´s Cache finns också coola hundar i blandade tekniker:




För att fortsätta på hundtemat. Se vilka läckra nåldynor jag hittade hos Rose Kepler:





Imorgon blir det köksrenovering igen. På lördag blir det ny loppis! Blir det några fynd då ska jag ta mig i kragen och fota, både nya och gamla fynd och visa.
Nu blir det "Flipping out" på TV8! Love it! Vi hörs! Kram, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar