fredag 7 maj 2010

Long time, no blogginlägg!

Nästan en hel vecka utan blogginlägg. Det var illa! Det är så att jag har vissa planer på en ny blogg med tillhörande Etsy-butik. Har ägnat en del tid och tanke åt detta projekt senaste veckan. Berättar mer när jag får mer rätsida på det hela. Tills vidare fortsätter jag med den här. Har några fina tips till er idag. Färgglatt som vanligt och härligt fantasifullt. Se bara:

Härliga och originella smycken hittade jag hos Sisicata:





Likaså på Posy Studio:





A Little Yarn Shop finns det fina handvirkade disktrasor:



Är man fullständigt hopplös på växter. Så till den milda grad att till och med kaktusar känns för mycket. Varför inte satsa på virkade kaktusar? Finns hos Acrudele:



Katie Mack 22 har de här gosiga "strumpdjuren":





Hur cool är inte MrMc Karr där han ligger och solar borta hos Seboldsoriginals?:



En av mina senaste passioner är koreanska dockorna Ddung (ja, det stavas så!). De är i själva verket gjorda för att hänga på mobilen eller väskan, men har slagit till och blivit väldigt populär bland oss dockälskare! De är ca 12 cm höga. Hos Baghi kan man köpa små kläder till dem:




Imorgon ska jag ut och fika och gå på loppis. Har riktig loppis-klåda efter en hel vinter utan en enda loppis. Hoppas göra några fynd. Ibland gör man ju det!
Återkommer med rapport. Ha det bra allihopa och ha en trevlig helg!

Kram, Lina

1 kommentar: