torsdag 4 november 2010

Fredagsmys

Fredag. Jättehärligt väder. Jag känner mig pigg och glad och sugen på att både pyssla och fortsätta med hallmålningen och annat. Får passa på när man känner så. Det är sannerligen inte alla dar man varken orkar eller vill. Innan jag sätter igång bjuder jag på lite fint som jag stötte på under mitt dagliga webbsvep.

Fin förvaring till alla projekten, eller i alla fall några av dem! Jag behöver nog hundra sådana här för att få plats med allt! Från Baffin Bags:





Annorlunda magneter från Piping Hot papers:






Härliga ringar och andra smycken från Blush Envy:






Ovanligt och virkat är alltid en kul kombination. Dessa kommer från turkiska Sabahnur:









Ha världens bästa fredag allihopa! Stor kram! /Lina

2 kommentarer:

  1. Hej! Tittar in för att önska dej en skön helg! Kul att du gillade din vinst! Kram Crea

    SvaraRadera
  2. Hej! Intressant med dina härliga små tips!
    Jag har fått boken och ikväll tovade jag mitt första alster. Du kan ju titta till min blogg så får du se, vad du ställt till med.

    http://skogstrollettycker, blogspot, com

    Utan svensk beskrivning, faktiskt!
    Trevlig fortsatt helg!
    Hälsningar Barbro.

    SvaraRadera