onsdag 3 november 2010

Gäsp!

Onsdag. Hade tänkt åka in till Borgholm och göra lite ärenden idag, men jag sov inte mer än ett par timmar inatt. Inte likt mig att sova såhär dåligt, och jag förstår inte riktigt varför. Bär på en stress som jag inte riktigt kan sätta fingret på ännu. Hoppas sova bättre inatt i alla fall. Ska i säng tidigt och sova tills jag vaknar så får vi se om jag blir piggare imorgon. Lite fint har jag i alla fall hittat att tipsa om. Håll till godo så hörs vi imorgon igen.:

Gillar verkligen det här London-tyget från Grandma´s Fabrics:



Fina kort och etiketter från Little Pig Press:



Julstrumpor från Mr Button:




Hos Miss Pottery finns dessa granprydnader i keramik:





Brevpapper från Dawn Correspondence:





Örhängen från Beauty Spot:





Hur söta är inte dessa broscher från samma ställe?:





Nu blir det lite TV sen sängen! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar