måndag 1 november 2010

Måndag, målning och musik.

Måndag. Sov urdåligt i natt av nån anledning så idag ska jag lägga mig tidigt. Hallen ska målas en gång till imorgon, men jag ser redan att det kommer bli jättefint. Sen kommer det roligaste. Lägga på ny matta, sätta upp krokar m.m.
Efter det ska jag tackla mitt skafferi och min garderob (båda av varianten "walk-in") som ska målas sockervaddsrosa! Nån fördel ska man väl ha av att vara singel och slippa kompromissa? ;)

Nu till några tips:

Vill man pynta granen med porträtt av sig själv, med eller utan familj, kan man specialbeställa sådana från Magic Markings Art:




Ätbara(!) små Vogue-omslag i vintage stil att dekorera bakverk med! Från Queen Of Tarts Wafers:



Snygga muffinsformar från Home Holiday Keepsakes:





Fina pappersvaror från Ana Papeterie:




Vintagegrejer "att dö för" från The Gingham Owl:






Nu ska jag sätta mig och skriva vidare på en ny låt jag började på idag. Jag har skrivit låtar sen jag var 8-9 år och det är min största passion i livet. Har en hemmastudio där reglarna ska gå varma den närmaste veckan. En demo är i vardande med sikte på förlagskontrakt. Mer om det en annan dag! Stor kram och natti natti, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar