lördag 13 november 2010

Lördagsgodis!

Hittade lite av varje på dagens webbrunda! Känner att jag längtar efter färg. Det är väl gråvädret som gör det. Har tänt alla lampor jag kan idag. Det är så mörkt ute och småregnar gör det hela tiden. Nu ska jag försöka komma igång med lite pyssel. Har lite saker att fota också för att lägga upp i butiken imorgon eller så.
Nu tar vi lite inspiration tror jag allt. Håll till godo!

Världens finaste skrivböcker hittade jag på Munieca har fullständig pippi på fina skrivböcker! Har belagt mig själv med köpförbud till och med. Har travar av böcker redan. Men titta kan man ju! :





Där finns också en hel del annat som jag tycker om:






Sarah Robin L gör smycken som man nästan vill äta upp!:





Fina tryck från Color Bee:





Blockpussel från Tiny Giraffe Shop:




Grytlappar(!) med härliga Elvis-motiv från Originals By Lauren:



Från Flourish Bath Body kommer dessa tvålar i härliga färger:




Sydda pappersvaror från Moonmum:






Ha en härlig lördag! Kram, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar