söndag 18 april 2010

Hus och hem....och hus...

Idag är jag av nån anledning på husjakt. Inte så att jag söker hus för egen del. Nej, jag har ju turen att redan bo i mitt drömhus (se bilden i högerspalten).
Jag har helt enkelt fått lite pippi på saker formade som hus eller med husmotiv. Titta bara vad mycket fint man kan göra med hus som inspirationskälla:

Fina små hus att hänga om halsen från finska Elukka:



Ur det här fina huset strömmar det kärlek! Broschen finns hos "La Cravatte Du Chien":



Där finns också detta fina halsband med husvagn:



Härlig triptyk (tredelad tavla) från Sascalia:



En molnfabrik eller en kärleksfabrik? Väljer nog det senare, men båda är otroligt söta tycker jag. Finns hos Pearson Maron:



Små kuvertväskor med husmotiv från kanadensiska Laura Bucci:



Glasunderlägg från HK Expresssions:



Ett mycket, mycket litet hus från Betty´s Fantasy:



Litet hus passande för en älva eller två? Från Wisper On:



Brosch från Crafty Folk:



Härligt färgglada hus att hänga på väggen. Från irländskan Iris O´Connor:




Äntligen kom solen fram! Ska passa på att gå en sväng med Maggie hund. Ha en härlig och kreativ söndag! Kram, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar