måndag 5 april 2010

Nästan på banan igen!

Har haft en del datakrångel minst sagt. Nu är allt som det ska igen och det är hög tid för lite ny kreativ inspiration. Har haft en lugn påsk då jag varit sjuk, men idag har jag äntligen kunnat umgås med mina gulliga brorsbarn och fikat med föräldrarna. Mammas nybakade kanelbullar slår det mesta! Är dock trött fortfarande och inte riktigt på g ännu, men snart så! Då väntar fortsatta köksrenoveringar och även en omorganisering av min ateljé. Behöver få in ny energi i rummet. Det märks direkt när allt blivit stillastående och energin stagnerar. Tappar inspirationen och ofärdiga projekt hamnar på hög. Ska ha in ett nytt arbetsbord och ändra om i hyllor och skåp. Kommer även sälja av en del pysselmaterial här på bloggen framöver, så håll ögon och öron öppna. Nu till lite inspiration:

Ett gäng katter från Sweet Poppy Cat:



En minst sagt egen figur från Pinky Toast:



Virkat marsvin från Cute Designs:



Fin liten handledsväska från Wooden45:



Hunden Ralph har fått ett smaskigt ben. Så varför ser han då så ledsen ut? Vill man trösta finns han hos Promises Promises:



Kaninen Rose kommer från Crafty Mommy 2 Two:



De här små dansmössen med tillhörande grammofon kan man virka med mönster från Handmade Kitty:



Hoppas alla haft en fin påsk! Kram på er! /Lina

1 kommentar:

  1. Vad kul! Trodde att du slutat blogga helt. Då får jag länka till den här istället, då!
    Nu ska jag kolla runt lite...

    kram
    Karina

    SvaraRadera