tisdag 20 april 2010

Sömnigt värre!

Dagen idag har gått i trötthetens tecken! Låter ju inte så kul, men jag hade inte så mycket planerat utan har kunnat unna mig att slappa. Misstänker att det är pollenallergin som spökar. Antingen alllergin i sig eller medicinen. Dessutom vaknade jag inatt och hade svårt att somna om. Ska se till att lägga mig tidigt (Ha! Vem tror jag att jag lurar!) ikväll. Risken finns att jag blir pigg då, efter att ha bäljat kaffe hela dan! Nåväl, för att sömnigheten ska vara till nån nytta får den vara ledstjärna i dagens inspiration. Se här bara:

Sömniga små lavendelkuddar från La Pomme:




En sovande Buddha i ett halsband från Jill Atay:



Sovande kaniner från Toby Boo:



Sovmask från Em & Sprout:



Waldorf-bebis från Louie Louie Bebe:



Sömnig Snobben att ha på väggen från Wow Wall:



Fina kort med sovande katt från Royal Blue Papers:



Tryck från Anna Tillett Designs:



Såhär trött är Maggie hund just nu. Ligger och snarkar på sovrumsgolvet! Den här trötta vovven däremot ligger och sover hos Pennies For Pets:



Nu måste jag gå! Först lite "Desperate Housewives", sen har jag en dejt med John Blund! Zzzzzzzzzzzzz.................../Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar