lördag 30 oktober 2010

Helt naturligt!

Ännu en slapp dag! Jag som skulle både måla och pyssla! "Vad bidde det då då?" som mannen i sagan sa till skräddaren. "Det bidde en tumme!". Inte mycket med andra ord. Får ta nya tag imorgon. Då får man ju dessutom en extra timme. Betydligt bättre än tidsomställningen på våren då man förlorar en timme och blir helt jet-laggad i flera dar! Nja kanske inte, men jag behöver den där extra timmen imorgon.

Idag kör jag lite naturtema bland tipsen. Mest löv. Inspirerad av höstlöven tror jag. Det är så vackert i skogen nu att jag måste stanna och bara njuta flera gånger på hundpromenaderna. Ljuvligt! Här kommer lite lördagsgodis:

Häftig ring från Cloud Cuckoo Land:



Örhängen från Stonehouse Studio:



Små gjutformar för den som vill göra egna smycken m.m. Från Mold Mouse:




Häftiga örhängen gjorda av tomma läskburkar! Älskar smart och kreativ återvinning! Från Tin Leaf Designs:





Kort från The Craft Pantry:




Lavendel-påsar från NLifepieces:



Slutligen några häftiga smycken (Har ni märkt att jag älskar smycken? Har alltid gjort det. Helst stora och helst lite annorlunda.) från Untamed Menagerie:






Hoppas ni haft en härlig lördag och att ni får en ännu bättre söndag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar