onsdag 6 oktober 2010

Hur tänkte jag nu?

Vad hände? Jag drabbades av någon sorts förändringsiver som sen bara självdog! Hoppsan! Kände att bloggandet kom av sig under sommaren och trodde att det var bloggen som var problemet och inte jag, eller min brist på inspiration. Vem behöver inte en paus ibland? Nu har jag landat igen och...återigen...tänkt om! Jag hade ju hittat en form som funkade där jag kunde visa upp och tipsa om både andras och eget skapande. Jag älskar ju den kombinationen. Huvudsyftet har ju alltid varit att inspirera och kanske få andra att våga vara mer kreativa och påhittiga i sina skapande liv. Fick för mig att byta språk på bloggen också! What? Jag menar, vad?!!! Även om jag är rätt så flytande på engelska fick jag ändå total skrivkramp. Suck! Vilka idéer man får ibland. Nej, vet ni vad! Ett nytt utseende på både header och blogg fick det bli, men i övrigt ska ni nog känna igen er. Har däremot en hel del nya och spännande projekt och planer på gång så lite överraskade ska ni nog kunna bli emellanåt också.
Så, nu känns det bättre! Nu känner jag mig som hemma igen! Hoppas ni orkar med de tvära kasten ;) Vi hörs senare! Kramar, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar