tisdag 19 oktober 2010

Smått och gott som piggar upp

Grå, grå, grå.....Regn och rusk. Vad kan då vara bättre än att pigga upp sig med lite fin form och färg. Ska snart måla sista (hoppas jag) lagret på mitt hörnskåp. Gullackad furu är inte det lättaste att dölja spåren av. Nu blir det vitt och fräscht och ska fyllas med allehanda fina kökssaker som jag samlat på mig i väntan på att bli färdig med köket. Till helgen ska ni få se bilder av en del av det, jag lovar. Tills vidare kommer här lite fint som piggade upp mig på dagens virtuella rundvandring.

Fin keramik från Dirty Girl Clayworks:




Ljuvliga filtdockor från Mummysam:




Muggvärmare från Fabulous Fabulous:



Virkade ringar från Tuulikki Titine:





Örhängen för oss som inte alltid vet vad vi vill! Finns Hos Jessi taylor:



Tygkassar för samma målgrupp! Från Mr PS:



Väggtavlor från italienska PilliPilli:







Virkade mobiler och girlander från Emma Lamb:





Hoppas ni blev lite inspirerade. Nu ska jag måla lite sen jobba vidare på några broderimönster som jag snart ska visa här på bloggen. Ha världens bästa dag!

Kram, Lina

2 kommentarer:

  1. Tack för dina upp-piggande bilder! Dom behövs verkligen en sådan grå dag som vi har här idag!Nu har mina änglar flyttat hemifrån och fått en egen blogg.....hälsa gärna på dom! htpp:// creasanglar.blogspot.com Ha det gott! Kram från Crea

    SvaraRadera
  2. Underbart!!! Jag har suttit en bra stund nu och tittat på din blogg. Jag blir bara så GLAD :)
    Härliga inspirerande inlägg som jag blir så lycklig över att se.

    Du frågade om du fick använda något från min blogg. Självklart får du det, jag skulle bara bli tacksam och mycket stolt över det.
    Tittar snart in igen.
    Kram Annika

    P.S Tack för din trevliga kommentar inne hos mig, den värmde ska du veta.

    SvaraRadera