tisdag 9 februari 2010

Pippi på fåglar!

Jag älskar fåglar! Både i verkliga livet och vad gäller inredning och formgivning. Tänkte dela med mig av några favoriter jag stött på de senaste dagarna.
Först några fina fickspeglar från Bell Design:



Fotoramar från Dream In Plastic:



Föll som en fura för denna fina väggdekoration av självhäftande vinyl från Wow Wall. Finns i flera färgkombinationer:



En ugglemobil från Pink Perch:



Fina tårt- och bröllopsdekorationer från Green Wedding Shoes:



Slutligen, en fin kalender från Pinecone And Lola:




Dags att sova! Är riktigt trött känner jag! Hade hoppats kunna ladda upp lite bilder på mina tovade djur idag, men kameran krånglar och jag är för trött för att fixa det nu. Återkommer inom kort! Natti natti allihopa! Kram, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar