torsdag 25 mars 2010

Pappersdockor

Idag drabbades jag av en viss pappersdocks-nostalgi. Älskade pappersdockor när jag var liten och har planer på att rama in samlingen vid tillfälle. I väntan på det roade jag mig med att titta vad som finns tillgängligt på pappersdocksfronten idag. Här är några av fynden:

Ett flertal fantastiska pappersdockor hittade jag på Wool And Water:






Ett helt set pappersdockor att köpa som pdf-fil och printa ut finns hos Vivera Design:



Ett härligt cirkus-par finns hos Illustrate Dink:



Några kinesiska pappersdockor från KiraKiraHoshi i Singapore:



En lejontämjare i form av ett halsband från H Modine:



Har sån huvudvärk idag! Hoppas jag inte är på väg att bli sjuk. Har nämligen väldigt spännande planer för lördag. Jag och ett gäng tjejkompisar ska träffa ett medium för en sittning. Ska bli så spännande! Har aldrig träffat ett medium på det sättet förut men är väldigt intresserad av det övernaturliga. Har hört att hon ska vara väldigt bra och seriös. Återkommer med rapport. Bara jag håller mig frisk så! Nu ska jag sova! Kram, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar