söndag 28 mars 2010

Söndagsmix

Virkade pärlor i bambugarn från Three Blue Bee:




Handgjorda "gem" att använda t.ex. som bokmärken. Från Dancing Wired:



Fantasifulla smycken från Ellybead:





Godis och mumsiga bakverk kan dekoreras med små skyltar och etiketter från Paper And Pigtails:





Keramikdjur från Animal Instincts:



Lavendel-hund från The Whistling Cowgirl:



Som också gör fina fåglar med lavendel i för att hänga i garderoben, t.ex....:



...och gosiga elefanter (utan lavendel):




Har haft en lugn dag. Mamma och pappa kom ner häromdagen (från Sthlm. De bor växelvis på Öland och i Sthlm.) så jag och Maggie hund har varit hos dem och fikat.
Är otroligt trött idag av nån anledning. Kanske efter gårdagens äventyr. Jag och 8 vänner hade en sittning/seans med ett medium. Kul och spännande medan det pågick, men såhär i efterhand var det lite av en besvikelse. Mycket av det hon sa var rätt allmängiltigt och inget av det hon sa om mig var mitt i prick. Hon var inte särskilt precis i sina läsningar av oss och det gjorde att jag och säkert flertalet av de andra kände sig lite missnöjda. Hon är visst inte van att arbeta med så stora grupper. Kanske var det det som ställde till det. Eller så är hon inte så bra helt enkelt. Ångrar inte upplevelsen, men kommer inte söka upp henne igen. Vill dock säga att hon var en väldigt trevlig person med en härlig, varm energi, men såna människor kan jag träffa ändå, utan att betala för det ;) Nåväl, är en upplevelse rikare även om jag är några hundra fattigare ;) Kram, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar