onsdag 3 mars 2010

Vårkänslor!

Igår var första gången jag såg solen på jag vet inte hur länge! Idag var den åter på himmelen! Underbart! Vilken skillnad det gör för både humöret och energin.
Har varit hos en god vän idag och ätit en härlig middag och pratat en massa. Skönt att få vara lite social efter många dagars pluggande och grejande hemma.
Imorgon är det storstädning som gäller. Har behövts ett tag, men jag har varit så seg. Nu, i och med solen, har jag äntligen lust att göra ett rejält ryck.
Våren är på väg, även om det kanske dröjer ett tag till, och det firar jag med lite våraktig inspiration.

Först ett fint fjärilshalsband från Shop Cloverbelle:



Ett fint kort från Hunnys Corner:



Pastelligt armband från Coco And Rex:



Eftersom påsken kommer snart, några fina toppluvor till äggen! Härifrån:



Spiralformad mobil att hänga i taket, från Pink Perch:



Fin skrivbok från Pebblestone Papery:



Halsband från Abercot:



Mumsiga kakor från Holiday Candy Lane:



Ännu en dag till ända. dags att sova nu så jag orkar städa imorgon. Har köpt nya "mirakeltrasor" och lite annat. Lättare att komma igång då tycker jag.
Hoppas alla haft en fin onsdag och att ni får en ännu finare torsdag! Kram, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar